Myynti ja markkinointi kehittävät yrityksen liiketoimintaa vain yhdessä

Me autamme yritystä ottamaan käyttöön myynnin ja markkinoinnin mallit ja oikeat työkalut. Esimerkiksi digitaalisen markkinoinnin palvelut luovat roimasti lisämahdollisuuksia yrityksen liiketoiminnalle.

Sesolin osaavat kumppanit ja ammattitaitoinen myynnin osaaminen luo yrityksellesi riskittömän ja helpon tavan parantaa liikevaihdon määrää. Tutustu jo voimassa olevien yhteistyö-yritystemme referensseihin ja tarinoihin.

Verkkosivut ovat kuin kauppa keskellä metsää, jos sinne ei ole tietä, karttaa tai ihmiset eivät tiedä sen olemassaolosta, niin liikevaihtoa ei tule toteutumaan. Nykypäivänä merkittävä osa markkinoinnista on digitaalisissa ympäristöissä, eli internetissä. Digitaalisen markkinoinnin palveluilla autamme yrittäjää saamaan mainontansa potentiaalisten asiakkaiden tietoisuuteen. Autamme yritystä, yrittäjää tai yhteisöä parantamaan omaa näkyvyyttään verkossa ja somessa.

Kysy rohkeasti lisää niin katsotaan yhdessä, sillä meille ja meidän kumppaneille on tärkeää, jos me vain pystymme Sesolina auttamaan Teitä myynnin – , asiakaspalvelun ja markkinoinnin kehityksessä

Myynnin haltuun ottaminen eli myynnin ja asiakaspalvelun ulkoistaminen yrityksen ulkopuolelle osittain tai kokonaan on järkevää tietyissä tilanteissa

  • Yrityksellä ei ole henkilökuntaa tai yrityksen henkilökunnalla ei ole aikaa myydä omia palvelujaan tai vastata asiakaskontakteihin tai kyselyihin.
  • Etenkin pienemmissä yrityksissä esim. myyntiin tai asiakaspalveluun ei välttämättä ole henkilöitä tai siihen ei ole kunnolla aikaa.
  • Myynti ei tunnu omalta lajilta tai asiakaspalvelu vaikuttaa nihkeältä itse hoitaa.
  • Myynti on monelle kompastuskivi, eikä syyttä, kaikista ei ole myyjiksi, eikä tarvitsekaan olla. Innostuksen puute tai rohkeus aloittaa jotain uutta näkyy heti. Kun puhelin alkaa painaa, ei varsinkaan uusasiakashankintaa saa tehtyä riittävää määrää. Tässä kohtaa on sekä helppoa että järkevää jättää ne ihmisille, jotka rakastavat myyntiä.

  • Pienellä yrityksellä tai omistaja-taholla ei ole varaa palkata organisaatioon omaa myyjää/asiakaspalvelu henkilöä
  • Nykysuomessa rekrytointi on aina iso riski. Pienille yrityksille se voi olla elämän ja kuoleman kysymys. Miten tunnistat hyvän myyjän tai asiakaspalvelijan, jos se menee syteen ja saveen, aika maksaa jne.
  • Asiantuntijayrityksen tai vain omistuspohjaisen palveluntuottajan ei kannata palkata omia yksittäisiä myyjiä organisaatioonsa
  • Monessa suuremmassa yrityksessä asiantuntija toimii samalla avainasiakaspäällikkönä ja pitää varsinaisen asiantuntijatyönsä ohessa yhteyttä olemassa oleviin ja potentiaalisiin asiakkaisiinsa.
  • Myynnin ulkoistaminen on helpompaa ja edullisempaa kuin oman myyntitiimin ylläpito
  • Myynnin johtaminen, myyjien rekrytointi ja asiakaspalvelun henkilökunnan ja myyjien myyntitaidon ylläpitäminen ei ole helppoa hommaa. Siksi helppous on yhä useammin syynä myynnin ulkoistamiselle.
  • Miksi säätää ja johtaa myyntiä tai asiakaspalvelua itse, kun sen voi kokonaan ulkoistaa ja keskittyä olennaiseen, odottaa tuloksia ja nousevaa tulosta?

Palvelujamme

Verkkosivujen kehittäminen

Digitaalinen markkinointi

Some kanavien boostaaminen

Mainos- ja näkyvyyden myynnin haltuunotto

Myynnin kehittäminen

Asiakkuuden hoito

Myynnin tai asiakaspalvelun ulkoistaminen